Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
KURIER DPD

LISTA PRODUKTÓW
  • ALBUMINA JAJECZNA BIAŁKO W PROSZKU WYSOKOPIENISTE
  • ALKOHOL CETYLOWY
  • ALKOHOL IZOPROPYLOWY (IPA)
  • AROMATY W PROSZKU
  • ASKORBINIAN SODU E301 (WITAMINA C)
  • ASPARTAM E951
  • AZOTYN SODU
  • BARWNIK ANNATO E160b
  • BARWNIK KARMEL E150d
  • BENZOESAN SODU E211
  • BŁONNIK BAMBUSOWY (MĄKA BAMBUSOWA)
  • CHLOREK MAGNEZU SZEŚCIOWODNY SPOŻYWCZY E511
  • CHLOREK MAGNEZU SZEŚCIOWODNY TECHNICZNY
  • CHLOREK POTASU
  • CHLOREK WAPNIA DWUWODNY
  • CYTRYNIAN MAGNEZU BEZWODNY
  • CYTRYNIAN POTASU JEDNOWODNY E332II
  • CYTRYNIAN SODU SPOZYWCZY TRÓJSODOWY E331
  • CZTEROBORAN SODU DZIESIĘCIOWODNY (BORAKS)
  • DITLENEK KRZEMU (ŻEL KRZEMIONKOWY, SILOICA GEL)
  • DWUTLENEK KRZEMU SPOŻYWCZY E551
  • EKSTRAKT Z DZIKIEJ RÓŻY 70% WITAMINA C
  • FRUKTOZA KRYSTALICZNA
  • GLICERYNA ROŚLINNA FARMACEUTYCZNA 99,5%
  • GLIKOL PROPYLENOWY FARMACEUTYCZNY 99,8%
  • GLUKOZA KRYSTALICZNA (DEKSTROZA)
  • GLUTAMINIAN SODU E621
  • GLUTEN PSZENNY
  • GUMA ARABSKA E414
  • GUMA GUAR E412
  • GUMA KSANTANOWA E415
  • GUMA TARA E417
  • KAKAO NIEALKALIZOWANE
  • KOFEINA BEZWODNA
  • KURKUMA MIELONA
  • KWAS BOROWY
  • KWAS CYTRYNOWY E330 (KWASEK CYTRYNOWY)
  • KWAS L-ASKORBINOWY (WITAMINA C)
  • KWAS SZCZAWIOWY DWUWODNY
  • MALTODEKSTRYNA
  • MENTOL KRYSTALICZNY
  • MOCZNIK
  • MSM SIARKA ORGANICZNA
  • NADWĘGLAN SODU (TLEN AKTYWNY)
  • PALATYNOZA (IZOMALTULOZA)
  • PAPRYKA SŁODKA MIELONA
  • PARAFINA CIEKŁA LEKKA ( OLEJ WAZELINOWY )
  • SERWATKA SŁODKA W PROSZKU
  • SIARCZAN MAGNEZU SIEDMIOWODNY (SÓL EPSOM)
  • SIARCZAN GLINU
  • SIARCZAN MIEDZI PIĘCIOWODNY
  • SIARCZAN ŻELAZA SIEDMIOWODNY
  • SIARKA GRANULOWANA
  • SORBINIAN POTASU E202
  • SORBITOL HEKSITOL SPOŻYWCZY 70 % ( SYROP SORBITOLOWY)
  • SÓL MORSKA GRUBOZIARNISTA
  • SUKRALOZA E955
  • SYROP GLUKOZOWY W PROSZKU DE30-32
  • SYROP MALTITOLOWY
  • SZKŁO WODNE SODOWE
  • TLENEK CERU
  • TRIACETYNA
  • WĘGLAN SODU BEZWODNY ( SODA KALCYNOWANA)
  • WODOROTLENEK SODU (SODA KAUSTYCZNA)
  • WODOROWĘGLAN SODU E500b ( SODA OCZYSZCZONA)
  • ŻELATYNA SPOŻYWCZA BLOOM 180

Zwroty i reklamacje

 

Zwroty

 

Zakupione u nas produkty możesz zwrócić w ciągu 14 dni od momentu otrzymania paczki. W tym celu możesz zalogować się do swojego konta i skorzystać z szybkich zwrotów.

 

Wybierz produkty do zwrotu

Zwróć wszystkie lub tylko wybrane produkty z listy zamówień. Na zwrot masz 14 dni.

Podaj szczegóły przesyłki

Sprawdź dane “zaciągnięte” z zamówienia i uzupełnij brakujące informacje: m.in. formę wysyłki, typ opakowania i datę nadania.

Zapakuj i nadaj paczkę

Spakuj zwrot w to samo lub inne opakowanie. Przekaż paczkę kurierowi, zanieś do paczkomatu lub punktu nadania. Produkty wrócą do sklepu.

 

Zwrot możesz również odesłać na poniżej podany adres.


Adres do zwrotów:

EBIOLA Anna Krupnik

ul. Partyzantów 11a

32-500 Chrzanów

tel.577-246-500

Pamiętaj, aby do paczki włożony był paragon i oświadczenie o odstąpieniu od umowy. W formularzu odstąpienia od umowy zakupu, koniecznie podaj swój numer konta oraz czytelnie wypełnij imię i nazwisko. Przyspieszy to zwrot pieniędzy. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zakupu możesz wysłać na adres e-mailem: sklepebiola@gmail.com.
O zachowaniu 14-dniowego terminu zwrotu decyduje data wysłania maila z wysłanym oświadczeniem lub data nadania paczki zwrotnej. Zwracany towar musi być kompletny (wraz z etykietami) i nie może nosić oznak użytkowania. W przypadku, gdy zwrócisz nam produkt, który nie spełnia tych wymagań, będziemy zmuszeni odesłać go na Twój koszt.

Pieniądze za zwracany towar przelewamy nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania paczki. Forma zwrotu należności zależy od metody płatności wybranej podczas składania zamówienia. Jeżeli zamówienie było opłacone przelewem natychmiastowym, zwrotu dokonamy w ten sam sposób. W przypadku częściowego zwrotu zamówienia, koszty przesyłki nie będą zwracane.

W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

Koszty zwrotu towaru do Sklepu ponosi Klient. Jeśli zamówienie było opłacone, a nie zostało odebrane, zwracamy wartość zamówienia pomniejszoną o koszt przesyłki zwrotnej.


Reklamacje

 

Jeśli zakupiony przez Ciebie produkt okazał się wadliwy, uszkodzony lub niezgodny z zamówieniem, chętnie pomożemy Ci rozwiązać ten problem. Poniżej przedstawiamy procedurę reklamacyjną:

 

  1. Skontaktuj się z nami, używając jednego z dostępnych sposobów kontaktu (e-mail, infolinia).
    Infolinia (od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00-16:00): 577-246-500

E-mail: sklepebiola@gmail.com

  1. Opisz szczegółowo problem, który napotkałeś, i dołącz wszelkie istotne informacje oraz dokumenty, takie jak numer zamówienia, paragon lub faktura.
  2. Odpowiemy na Twoje zgłoszenie w możliwie najkrótszym czasie i udzielimy dalszych instrukcji dotyczących reklamacji.
  3. Jeśli reklamacja zostanie uznana, będziemy dążyć do rozwiązania problemu w sposób, który będzie dla Ciebie najkorzystniejszy. Może to obejmować wymianę produktu na nowy, zwrot pieniędzy lub inną formę rekompensaty.

 

Adres do reklamacji:

EBIOLA Anna Krupnik

ul. Partyzantów 11a

32-500 Chrzanów

tel.577-246-500

 

Jeśli masz dodatkowe pytania dotyczące zwrotów lub reklamacji, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta: sklepebiola@gmail.com lub Jesteśmy tutaj, aby Ci pomóc i zapewnić Ci najlepsze doświadczenie zakupowe.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl